QUALITY MANAGEMENT

Obvladovanje kakovosti v podjetju

Uspešno podjetje je zavezano k nenehnemu izboljševanju in posodabljanju sistema kakovosti, spremljanju kakovosti procesov, izdelkov in storitev ter postavljanju ciljev, ki so usmerjeni k nenehnemu izdelkov in storitev v skladu s pričakovanji in željami odjemalcev ter v skladu z zakonskimi zahtevami, vključno z izobraževanji zaposlenih, dobaviteljev, partnerjev in odjemalcev.

Upravljanje kakovosti pomeni zagotavljanje pričakovane ustreznosti izdelka, storitve ali organizacije. Določajo ga štiri glavne komponente:

  1. načrtovanje kakovosti – Quality planning
  2. zagotavljanje kakovosti – Quality assurance
  3. nadzor kakovosti – Quality control
  4. izboljšanje kakovosti – Quality improvements

Politika kakovosti vključuje:

  • spremljanje kakovosti procesov, izdelkov in storitev ter postavljanje
    merljivih periodičnih ciljev, ki so usmerjeni k nenehnemu izboljševanju
  • izboljševanje izdelkov in storitev v skladu s pričakovanji in željami
    odjemalcev ter v skladu z zakonskimi zahtevami
  • nenehno izboljševanje in posodabljanje sistema vodenja kakovosti
  • izobraževanje in informiranje zaposlenih ter dobaviteljev, partnerjev,
    odjemalcev za kakovostno opravljanje dela in sodelovanje
  • zagotavljanje primernega varnega in zdravega delovnega okolja
  • odgovorno upravljanje s podatki – data integrity managment

KAJ VAM LAHKO PONUDIMO?

  • Pomoč in svetovanje pri vpostavitvi ali nadgradnji sistema kakovosti
  • Svetovanje in pomoč pri definiranju procesov in pisanju postopkov
  • Izvedba izobraževanj, namenjenih seznanjanju z dobrimi praksami ter možnimi
    prijemi, ki jih lahko podjetje oziroma organizacija vpelje v svoj sistem kakovosti
  • Svetovanje in sodelovanje pri izvedbi notranjih presoj kakovosti

ZAKAJ BI SE ODLOČILI ZA NAS ?

  • Odlikujejo nas izkušnje in zavezanost h kakovosti na vseh področjih
  • Proaktivno se vključimo v vaš tim in najdemo najbolj primerne rešitve za vaše poslovanje
  • Identificirane rešitve vam pomagamo vpeljati v prakso in ustrezno izobraziti vaše sodelavce
  • Pri svojem delu cenimo in se prizadevamo za pristne človeške odnose, iskrenost ter visoke poslovne in moralne vrednote
  • Veselimo se sodelovanja z vami in novih izzivov pri vzpostavljanju oziroma optimiziranju sistema kakovosti v vašem podjetju oziroma v vaši službi

KAKO STOPITE V KONTAKT Z NAMI?

Pokličete nas na tel. 031 612 964 ali nam posredujete svoje podatke preko kontaktnega obrazca ali na info@premium-quality.si. Dogovorili se bomo za uvodni sestanek, na katerem bomo definirali potrebne aktivnosti. Pripravili vam bomo najboljšo ponudbo.  

Veselimo se sodelovanja z vami in novih izzivov!

Scroll to Top